Warunki reklamacji
1. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny dostępny do pobrania przez link znajdujący się poniżej.
Komplet, tzn.: dowód zakupu, wypełniony formularz reklamacyjny oraz reklamowany produkt należy przesłać na adres naszej firmy.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
4. Reklamowane towary, w przypadku uznania reklamacji, będą wymienione na takie same. W przypadku kiedy reklamowanego towaru nie ma już w sprzedaży zaproponujemy
Państwu inne, satysfakcjonujące rozwiązanie.
5. Reklamacji nie podlegają towary błędnie zamówione, np. problemy wynikające z koloru produktu.
6. Reklamacji nie podlegają:
- produkty uszkodzone mechanicznie poprzez nieprawidłowe użytkowanie
- produkty zalane cieczą lub zawilgotniałe, co może być przyczyną utraty sprawności urządzenia
- naturalnie zużywające się elementy towaru
7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokładny opis usterki.
8. W przypadku braku wymaganych dokumentów reklamacja nie będzie uwzględniona